.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عرضه بیش از 9 هزار خودرو به بازار در مازندران

سایت ایران خودرو مازندران تا پایان سال جاری تولید 15هزار خودرو در کارنامه خود ثبت می کندکه طی نه ماهه تاکنون 9هزار و 400 دستگاه خودرو به بازار عرضه کرده است .

به گزارش ایکو پرس ، حسینی نژاد مدیرعامل ایران خودرو مازندران با بیان این مطلب تاکید کرد که : بخش اعظم تولید در این سایت مربوط به دو مدل خودروی پارس یعنی پارس ای ال ایکس و ری استایل را شامل می شود و دراین میان سمند سربر نیز در لیست تولید ان قرار دارد .

وی ادامه داد: برنامه ای که از سوی سایت مرکزی ایران خودرو برای سال آینده ارایه شده است رقم تولید سالانه سایت ایران خودرو مازندران را به 30 هزار دستگاه خودرو خواهد رسید.

وی تاکید کرد: در این راستا برنامه ساخت دو پارکنیگ نگه داری بدنه و قطعات در جریان است و در کنار ان انباری برای ملزومات پیش بینی شده و مقدمات آن از هم اکنون فراهم شده است . .

مدیر عامل ایران خودرو مازندران اظهار داشت : برای تولید خودروهای گاز سوز پارس نیز در این سایت نیز تمهیداتی اندیشیده شده است .

حسینی نژاد گفت : در این سایت تلاش و دقت بسیاری جهت ارائه محصول با استانداردهای مشخص شده توسط سایت مرکزی صورت می گیرد و هماهنگی و همکاری بسیار خوبی با معاونت کیفیت ایران خودرو برقرار شده است .

گفتنی است سایت ایران خودرو مازندران از نیمه دوم سال گذشته شروع به کار کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

از گتاب 19 دي 1390
آقای استاندار این 30000 خودرو از کدام جاده می خواهد حمل شود ، جاده شهید صالحی که توان اینجور کارها را ندارد لطفا چاره ایی بیاندیشید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.463 seconds.